Τα σταθμά της Αρχαίας Ελλάδας

Τα σταθμά της Αρχαίας Ελλάδας

Εμπνευσμένο από την αρχαία Ελλάδα & την σημαντικότητα των εμπορικών συναλλαγών, το πρόγραμμα θέτει στόχο στα παιδιά αυτής της ηλικιακής ομάδας να κατασκευάσουν Σταθμά από πηλό. Με εργαλεία & υλικά που δίνονται, οι πήλινοι στατήρες δοκιμάζονται ζυγίζονται και τελειοποιούνται, ενώ παράλληλα αποδεικνύουν βιωματικά την αναγκαιότητα της χρήσης μονάδων μέτρησης.

Το πρόγραμμα υλοποιείται όλους τους μήνες του σχολικού έτους.

 

Είναι ειδικά σχεδιασμένο για μαθητές Γυμνασίου και εντάσσεται στην κατηγορία προγραμμάτων “ΤΕΧΝΕΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗ”.

 

Χώροι υλοποίησης

Πλάκα, Αδριανού 94

Νέα Κηφισιά, Χελιδονούς 55

Εντός του χώρου του σχολείου σας

 

Περισσότερες πληροφορίες

 

Εμπνευσμένο από την αρχαία Ελλάδα και τη σημαντικότητα των εμπορικών συναλλαγών, το πρόγραμμα ωθεί τους μαθητές να ανακαλύψουν τη σπουδαιότητα του ζυγίσματος και της εφεύρεσης των μονάδων μέτρησης.
Οι μαθητές έχουν στόχο να κατασκευάσουν τα Σταθμά του 5ου αι. π.X.! Συγκεκριμένα, δημιουργούν ακριβή αντίγραφά τους με υλικό τον πηλό και φιλοτεχνούν τα διαφορετικά τους σύμβολα!
Με ασφαλή εργαλεία και υλικά που δίνονται, οι πήλινοι στατήρες κατασκευάζονται στο σωστό βάρος, δοκιμάζονται, ζυγίζονται σε ψηφιακές ζυγαριές και τελειοποιούνται με απόλυτη ακρίβεια.
Αποδεικνύοντας βιωματικά την αναγκαιότητα της χρήσης μονάδων μέτρησης, στο τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι ομάδες των παιδιών έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τους στατήρες τους με προϊόντα, σταθμίζοντας και σε πραγματικούς ζυγούς!

– Διάρκεια προγράμματος 1 ½ ώρα
– Τα υλικά που χρειάζονται για την υλοποίηση, παρέχονται στους μαθητές
– Το πρόγραμμα υλοποιείται όλους τους μήνες του σχολικού έτους
– Το πρόγραμμα εντάσσεται στην κατηγορία προγραμμάτων «ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ»

Τα εκπαιδευτικά παιδικά προγράμματα που εντάσσονται στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ προσφέρουν τη δυνατότητα στους μαθητές να ασχοληθούν με διάφορες φυσικές πρώτες ύλες, να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με παραδοσιακές τέχνες, ενώ παράλληλα με τη φαντασία τους, την ενεργό συμμετοχή τους και τη σωστή εκτέλεση κατάλληλων οδηγιών και πληροφοριών που τους προσφέρονται, να μαθαίνουν και να δημιουργούν!